Bloggintresserade

söndag 30 oktober 2016

Ett himmelrike...


Letade efter helt andra bilder när jag helt plötsligt stannade upp här!
Aruba, ja nog kan man väl kalla detta ett himmelrike på jorden...
Här möts himmel och hav och så en skön värme på det. Den svenska
sommaren har varit väldigt skön och solig, men ja ni fattar nog!
Det finns liksom något annat långt där borta...


En strand nästan helt för sig själv, ja inte dumt alls!




Ett hav lika varmt som en svensk sommardag! Ja sådär 28 sköna grader...




 

Mojito och en solstol, i all enkelhet...




Önskar er alla en riktigt skön kväll! 
Tror inte att en go varm glögg passar så
bra på dessa breddgrader faktiskt...

Kram!

21 kommentarer:

  1. Ahh nydelige bilder å drømme seg bot til ! Det hadde vært deilig nå , et halvt ås tid :) God søndags kveld til deg ! Klem

    SvaraRadera
  2. Meeen, vilka underbar bilder! Nu längtar jag efter sand mellan tårna.
    Här har vi ändå haft en fin solig dag idag och det var inte igår om man säger så. Oktober har verkligen varit grå och trist. Nu längtar jag efter advent som är en fin och mysig tid i mitt tycke!
    Ha en fin vecka!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  3. Nix, ingen glögg där inte. Men en mojito är helt okej. Så vackert, förstår att du längtar tillbaka.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Visst är det något speciellt med sol och värme i ett annat land. Längtar dit. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder skönt att få semestra på ett sånt ställe. Här har vi haft en vacker dag på västkusten, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Åhhh det där ser ju ut som paradiset. Vilken strand eller sand. Suck!! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Härligt att kunna drömma sig tillbaka till en underbar plats.
    Ha det gott i veckan
    kram Meta

    SvaraRadera
  8. Lovely pictures of a lovely beach.

    SvaraRadera
  9. Oj, det där såg ju inte helt fel ut! Hade passat perfekt som avbrott i höstmörkret ;)
    Så vackra naturbilder i tidigare inlägg!
    Tack för rara ord på min blogg!
    Ha en fin ny vecka!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  10. Åh så underbara bilder vilken vacker plats!
    Underbara du varm i hjärtat att läsa dina vackra ord
    Tusen Tack blir så glad
    Kramar och ljuvlig vecka fina!!!

    SvaraRadera
  11. JA...kanske..näe...jag har inte tid...snart Skäftekärrs julmässa!

    SvaraRadera
  12. Gorgeous photos♥

    SvaraRadera
  13. Åhhh så skønne billeder. Kunne næsten mærke varmen og smage den lækre mojito. Tak for dejlige sommerminder, de kan varme i den kolde november.
    Ønsker dig en rigtig dejlig dag.

    Knus Lone 🌸

    SvaraRadera
  14. Så vackert, man blir helt tagen :)
    Njut och ha det så bra, glöggen får du ta när du kommer hem, här snöar det :)
    Sköt om dig!
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  15. I love Sweden and Aruba!!!!!
    Wonderful photos of un beautiful island!
    Have a happy day dear Titti!
    With love,
    Geli

    SvaraRadera
  16. Skønne billeder som altid Titti!
    Jeg får ikke altid svaret og kommenteret, men jeg nyder altid dine billeder og indlæg. :)
    God uge
    Klem
    Birgitte

    SvaraRadera
  17. Tack för dessa underbara bilder, det var precis vad jag behövde nu.
    November månad är den värsta hemska månaden på hela året, när alla löven fallit av blir det mörkare tristare. Om jag kunnat hade jag gått i ide, som björn och igelkott.
    Aruba har jag aldrig varit på, men i drömmens värld förflyttar jag mig dit,
    med en mojito i en solstol.
    Trodde först du hade rest dit kvickt och lätt utan att säga till mig.
    Må väl/ Eva

    SvaraRadera
  18. Ser helt underbart ut...vi gjorde en kryssning i Karibien 2009 och det var på sådana platser vi steg i land på...kommer däremot inte ihåg om vi var på Aruba ?...men Barbados var vi till och det såg ungefär likadant ut där ;))...man längtar tillbaka nu...ha en fin vecka !
    Kram bia

    SvaraRadera
  19. Det hadde ikke vært feil med en tur dit nå :) Der så det helt nydelig vakkert ut.

    Ha det så fint :)

    Klem fra Monica

    SvaraRadera
  20. Oh how beautiful!! I've never been south to a hot climate and beaches. This is just perfect and your photos are excellent.

    SvaraRadera
  21. Wow...ser helt fantastisk ut på Aruba!!
    Klem
    Jorunn

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...